woensdag 31 juli 2013

Gesloten - Eerste winactie

Bijna op iedere blog kom je winacties tegen. En daar ga ik nu ook aan beginnen. Mijn eerste winactie! Zoals ik al eerder had verteld ben ik super tevreden over de Bodycream en Bodyscrub van Rituals - Rise and blossom. Er waren ook veel enthousiaste comments van jullie!


Zou jij deze 2 producten graag willen hebben? Dan moet je het volgende doen:
- Volg mij op bloglovin
- Like dit bericht op bloglovin (geef even aan hoeveelste je bent)
- Laat een comment achter met geldig mailadres.

Deze actie sluit op 13 augustus 12.00 uur. Degene die heeft gewonnen krijgt dit te horen via een mailtje.

Veel succes!


14 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik doe graag mee :) ik volg je op Bloglovin en heb je artikel geliked x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof, ik waag zeker mijn kansje! Ik was de 2de liker van het artikel op bl :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee :) Ik volg je op bloglovin en ik denk dat ik de 3de ben die dit bericht heeft geliked! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook heel graag mee, super leuk winactie!
    Ik ben de 4de persoon die je artikel heeft geliked en ik volg je ook via bloglovin.

    e-mail: beautybyhappiness@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je een winactie doet!
    Ik volg je op Bloglovin en ik heb het artikel geliked!
    Mijn mail is: princessamoddablog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie, je begint meteen met twee heel mooie producten! Succes iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke winactie :)
    ik ben dol op de rituals. Ik volg je op BL en ik ben je 6de liker.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk,
    ik heb nog geen kennis gemaakt met producten van retuals, maar het vast een goed zijn!

    Ik volg je op bloglovin' en heb het artikel als 7de geliked!

    email adres ; tessa.persoon@gmail.com

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cool! Ik volg je op bloglovin' en heb als achtste geliked. Echt gaaf dat je een winactie van rituals doet, het is voor mij normaal gesproken te duur!
    Mijn e-mail adres: info[at]liezelooks[punt]nl.
    Heel veel succes met een winnaar kiezen! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee en ben de 8e liker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaah, I LOVE RITUALS! Ik doe dus so-wie-so mee. Ik volg je op Bloglovin', heb het geliked en ben de 9de liker. Mijn email adres is: wijmanlieve@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke winactie! Zelf heb ik nog nooit Rituals producten gebruikt, maar ze lijken mij heel erg fijn. Ik doe daarom ook zeker mee met de winactie. Ik volg je op Bloglovin en daar was ik de 18e volger. Ook heb ik het bericht geliked en daarbij was ik de 10e liker. Mijn mailadres is : BYE-Lies@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat onwijs leuk! Ik doe mee :-) Ik ben de 11e liker en m'n e-mail is: keysofanouk@gmail.com :-) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! wens ieder die meedoet heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen