zaterdag 23 november 2013

Update shoes

Beste mensen,

Lange tijd heb ik al niets meer kunnen bloggen. Niet omdat ik het niet meer leuk vond om te doen. Maar meer omdat ik prioriteiten moest zetten. Nu ik op HAVO zit moet ik meer huiswerk maken en leren heb daardoor dan ook minder vrije tijd. De eerste weken was het vooral wennen. Maar nu ben ik weer bereid om af en toe (ik wil niet beloven dat ik 1x per week blog) te bloggen.



Als eerste wil ik jullie vragen of jullie nog mijn schoenenstash kennen? Deze is hier te vinden.
Ik wil deze schoenenstash vandaag namelijk graag aanvullen. Er is natuurlijk weer enige tijd vergaan en ik ben zelfs zoals jullie weten in augustus met mijn zus naar Spanje geweest. Dus is het ook te verwachten dat ik weer een aantal schoenen erbij heb gekocht. En dat zijn deze:

Deze leuke sandaaltjes heb ik in Spanje op de markt gekocht. Het was meteen raak. De kleur zelf vind ik wel wat moeilijker te combineren. Maar volgens mij heb ik voor deze schoenen maar tussen de 20 en 30 euro uitgegeven. Voor mij is het erg lastig om schoenen te vinden die niet kinderachtig eruitzien. 
Deze schoenen zijn maat 33. Deze schoenen heb ik ook op de markt in Spanje gekocht. Het waren de tweede schoenen die ik zag. Ze leken mij wel leuk en handig, omdat zwart overal mee te combineren is. Ze kosten rond 20-30 euro en zijn ook in de maat 33.


Toen mijn zus en ik de stad van Torremolinos ontdekten zagen wij een schoenenwinkel - marypaz. Ik dacht van ga eens een kijkje nemen. Spaanse vrouwen hebben namelijk ook wat kleinere voeten. Mijn zus vond het natuurlijk prima, die houdt ook wel van schoenen.
Deze kosten volgens mij ook tussen de 20 en 30 euro. Ze zijn maat 35 (net ietsjes te groot) maar ik vind daar merk je niets van. Bovendien heb ik een jurk die er perfect bij past. Ze zitten ook echt heerlijk!




Deze schoenen heb ik ook van marypaz. Ze zijn in maat 35 en passen perfect, omdat ze kleiner uitvallen. Ze zitten super fijn! De prijs van deze schoenen was 20-30 euro.









Onlangs heb ik op zara.com ontdekt dat ze bij dames schoenen ook hebben staan: speciale maten. Ik heb dus ontdekt dat ze maat 35 hebben. Ik zag deze schoenen en het was meteen raak. Meteen wilde ik ze bestellen. Ze zitten echt goed met dikke sokken. (Ik koop meestal laarsjes in maat 35, omdat het makkelijk te verkijgen is). Ze kosten 50 euro.





Deze heb ik bij de Scapino (Ja, ook Sabrina koopt weleens wat bij Scapino. Het zijn handige schoenen voor 1 winterseizoen, daarna zijn ze toch kapot.) in de kinderafdeling gekocht. Ze leken mij handig voor in de winter, omdat ze lekker warm zijn. Deze zijn wel in mijn maat, maat 34.

Deze heb ik laatst gekocht bij de scapino, omdat ze waren afgeprijsd van 40 euro naar 30 euro. Ik vond ze erg leuk en van binnen zijn ze ook warm. Deze zijn wel weer maat 35. Maar naar mijn gevoel vallen ze wat kleiner uit.








Wat vinden jullie van mijn 'nieuwe' schoenen?





1 opmerking:

  1. Leuke collectie! Dat laatste paar heb ik ook, maar dan in zwart.

    BeantwoordenVerwijderen