donderdag 27 juni 2013

Maarten's look van de dag

Ten eerste wil ik even nog iets kwijt aan jullie: 

Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties. Zoals jullie weten bestaat mijn blog nog niet lang. Ik was lang aan het twijfelen of ik er wel of niet aan zou moeten beginnen. Uiteindelijk ben ik blij dat ik dit wel heb gedaan, het is echt leuk om te doen. Leuk dat jullie allemaal open staan voor mijn nieuwe blog en leuke reacties achterlaten. Ik vind dit echt super tof, bedankt!


Als je de look van de dag van mijn vriend wilt zien, lees dan verder.

 Dit is de outfit van mijn vriend van vandaag:

 
Shirt: H&M, 19,99
Broek: Jack en Jones, 59,99
Armbandjes: The Sting, 15,00

haren: Andrelon Restyle Paste, €4,29


Wat vind jij van de look?



11 opmerkingen:

  1. Mooi, lekker stylish! En die foto met het konijn is echt cute, hehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw die laatste foto is ontzettend schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou eerst zeggen, dat ik vind dat je een erg toffe blog hebt, meid! En dat ik het super vind dat je er mee doorgaat! :) Zolang je het tof vind en het je ding is, is dit het voornaamste.
    En die foto met dat konijn is echt té cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat leuk! En lief konijntje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, stoer!
    En je konijn is echt heel cute :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De laatste foto is heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen